AKO DAN započinjete šalicom kave, vjerojatno biste rekli da je njezina najveća prednost energija. No nova istraživanja otkrivaju da bi nam taj omiljeni napitak mogao pomoći da živimo duže.
Prema riječima dr. Nathana Pricea, umjerena konzumacija kave povezuje se s manjim rizikom od određenih vrsta raka te neuroloških, metaboličkih i jetrenih bolesti. Ključ je, kažu stručnjaci, u antioksidansima.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kava je prepuna polifenola, vrsta antioksidansa koji štite stanice od oštećenja i usporavaju starenje. Osim toga, sastojci iz kave, uključujući kofein i polifenole, mogu ubrzati metabolizam i pomoći u razgradnji masti, objašnjava nutricionistica Kaytee Hadley.
Još jedna velika prednost? Kava pozitivno utječe na mozak. Istraživanja pokazuju da redovita konzumacija može smanjiti rizik od demencije, Alzheimera i Parkinsonove bolesti, prenosi Parade.
Dobra vijest i za one koji izbjegavaju kofein, stručnjaci tvrde da i kava bez kofeina ima slične prednosti, uključujući niži rizik od dijabetesa i bolesti srca. Ali pazite što stavljate u kavu. Šećeri i zaslađeni sirupi mogu umanjiti zdravstvene dobrobiti. Umjesto toga, dodajte malo cimeta koji je dobar za srce.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Kliknite ovdje.
Ovo je .
Homepage nacije.
Imate važnu priču? Javite se na [email protected] ili klikom ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Želite raditi na Indexu? Prijavite se ovdje.
